پیروزی سخت برای بارسلونا

پیروزی سخت برای بارسلونا




 

 


پیروزی سخت برای بارسلونا


تاریخ : دوشنبه ،
26 دی 1390

بارسلونا توانست با دو گل ديرهنگام الکسيس سانچس و ليونل مسي، برد دشواري مقابل رئال بتيس در نوکمپ به دست بياورد.


بارسلونا تاکنون اجازه نداده بود تیمی در خانه‌اش گل بزند، اما این اتفاق در بازی با بتیس دو بار روی داد.

بارسا در دقیقه 10 به گل رسید. ایساک کوئنکا پاس عمقی زیبایی برای سسک فابرگاس انداخت، و هرچند ضربه فابرگاس به تیر برخورد کرد، اما ژاوی در برگشت آن را به گل تبدیل کرد.

دو دقیقه بعد، الکسیس سانچس از سمت چپ گریخت و سانتری مواج برای مسی فرستاد و او هم آن را وارد دروازه کاستو اسپینوزا کرد.

در دقیقه 32 برای اولین بار دروازه ویکتور والدس در نوکمپ در این فصل باز شد. ضربه سالوا سویا به سمت دروازه والدس ضعیف بود اما روبن کاسترو با تغییر جهت آن را به گل تبدیل کرد.

بتیس در نیمه دوم بهتر از میزبان ظاهر شد و در ضدحمله‌ای سریع به گل تساوی رسید. روکه سانتاکروز توپ را به خورخه مولینا سپرد. این مهاجم سریع هم فرار کرد و دوباره توپ را به سانتاکروز داد و او هم از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای سنگین گل دوم را زد.

بارسلونا سرعت بازی را افزایش داد اما بتیس منطقی دفاع می‌کرد تا این که در دقیقه 70، ماریو با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

در دقیقه 75 بود که سانچس با ضربه‌ای نه‌چندان خوب دروازه کاستو را از پشت محوطه جریمه گشود و در نهایت در دقیقه 86 لیونل مسی گل چهارم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی به دلیل هند خوسه دورادو به دست آمد.

بارسلونا همچنان با 5 امتیاز فاصله با رئال مادرید در رده دوم است و بتیس هم همچنان در میانه‌های جدول به سر می‌برد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل